Wiadomości

Ostatni Abarth 124 spider wystawiony w Japonii na aukcję charytatywną „Shine On! Kids” na rzecz dzieci

Ostatni dostępny w Japonii Abarth 124 spider został wystawiony na aukcję charytatywną, której celem jest zbieranie funduszy dla organizacji non-profit „Shine On! Kids”, pomagającej japońskim dzieciom cierpiącym na raka i inne poważne choroby.

  • Do 29 listopada trwa internetowa aukcja charytatywna zorganizowana przez FCA Japan Co. Ltd., na której wystawiony jest finałowy Abarth 124 spider, sprzedawany w Kraju Kwitnącej Wiśni
  • Wpływy z tej akcji zasilą konto akredytowanej organizacji non-profit „Shine On! Kids”, która w Japonii od wielu lat jest partnerem marki Abarth

Internetowa licytacja trwa do 29 listopada i przeprowadzana jest w formie „aukcji cichej” na japońskiej stronie internetowej marki Abarth, z ceną wywoławczą 3,7 mln jenów. Obok licytacji spidera Abartha można także wziąć udział w akcji, składając ofertę na szkice powstałe w FCA Centro Stile przedstawiające Abartha 124 spider i Abartha 595 Scorpioneoro.

Nowe Abarth 595 Scorpioneoro i Abarth 595 Monster Energy Yamaha – dwa oblicza marki Abarth

Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat, Lancia i  Abarth na rynkach EMEA, skomentował tę inicjatywę, mówiąc: „Jestem bardzo dumny z tej charytatywnej akcji mającej na celu wspieranie dzieci, w której udział ma również wystawiony na aukcji ostatni Abarth 124 spider, dostępny w Kraju Kwitnącej Wiśni. Dla Abartha Japonia jest wiodącym rynkiem eksportowym, stale się rozwija i reprezentuje silną tradycję marki. Aukcja charytatywna stanowi świadectwo silnej więzi łączącej markę z logo Skorpiona z tym krajem, a przede wszystkim z jego Obywatelami. To również hołd dla pierwszego modelu Abartha wyprodukowanego w Japonii, a także niezwykła okazja do obchodów miesiąca znaku zodiaku Skorpion”.

Wystawiony na licytację Abarth 124 spider jest jeszcze bardziej atrakcyjny dla kolekcjonerów, dzięki specjalnej okolicznościowej plakietce, przygotowanej przez FCA Centro Stile w Turynie, co czyni go wyjątkową wersją one-off, przeznaczoną dla akcji charytatywnej „Shine On! Kids”. Plakietka w postaci metalowej tabliczki przedstawia sylwetkę samochodu, na tle którego umieszczono czerwone napisy „Edizione Unica” („Edycja Unikatowa”) i „Per semper tua” („Na zawsze Twój”). Nadwozie 124 spider wyróżnia się ekskluzywnym pastelowym odcieniem bieli „Turini White 1975”, a bogate wyposażenie obejmuje m.in. czarno-czerwoną skórzaną tapicerkę foteli, system dźwiękowy Bose, nawigację satelitarną i reflektory LED.

Wprowadzony na rynek pod koniec 2016 roku i zaprojektowany we współpracy z Abarth Racing Team, Abarth 124 spider to idealny samochód dla miłośników adrenaliny, zapewniający maksymalną przyjemność z jazdy. Spider  jest spadkobiercą modelu o tej samej nazwie, dzięki któremu Fiat-Abarth zwyciężył w swoich pierwszych Rajdowych Mistrzostwach Europy w latach 70., a który teraz powrócił w wielokrotnie nagradzanym Abarthcie 124 rally, biorącym udział w Rajdowych Mistrzostwach Europy (ERC) i jednomarkowych Mistrzostwach Abarth Rally Cup.



Źródło: FCA



Redakcja

Recent Posts

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

19 godzin ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

2 dni ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

2 dni ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

3 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

3 dni ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

4 dni ago