Wiadomości

CUPRA otwiera e-Garage i ogłasza cyfrową strategię

Cyfrowa strategia marki została zaprezentowana w siedzibie online marki CUPRA e-Garage. Miejsce zostało wirtualnie zlokalizowane na przylądku Formentor na Majorce, od którego przyjął nazwę pierwszy autorski CUV CUPRY. Przestrzeń została zaprojektowana, by zapewnić gościom z całego świata interaktywne doświadczenie wartości i stylu marki. Cyfrowa platforma pomogła również w wyszkoleniu 600 CUPRA Masterów z całego świata.

Ogłoszona strategia ma wspomóc prezentację nowych modeli hiszpańskiej marki. W tym celu CUPRA we współpracy z barcelońską firmą Mediapro Group stworzyła wirtualną przestrzeń CUPRA e-Garage, która pozwoli odwiedzającym na zapoznanie się z samochodami z miedzianym logo. Projekt siedziby nawiązuje do istniejących w realnym świecie butikowych salonów CUPRA.

Zależy nam, by podkreślić pozycję CUPRY jako marki na miarę XXI wieku – mówi Antonino Labate, dyrektor ds. strategii i rozwoju.Chcemy wykorzystywać nowoczesne technologie, by zapewniać ludziom niezapomniane emocje i kontakt z marką. Wiemy, że nasze nowe modele będą odpowiadać na potrzeby szerszej rzeszy klientów, a CUPRA e-Garage jest pierwszym krokiem do udostępnienia im łatwo dostępnego, angażującego cyfrowego doświadczenia.

Nowe cyfrowe rozwiązania

Podczas spotkania inaugurującego CUPRA e-Garage przedstawiono również pozostałe założenia cyfrowej strategii CUPRY. Przedstawiciele marki zapowiadają w nieodległej przyszłości uruchomienie oddzielnej platformy, która umożliwi organizację koncertów na żywo dostępnych z dowolnego miejsca na świecie. Marka zamierza podjąć się współprodukcji programu telewizyjnego przedstawiającego pełnię możliwości wyczynowych samochodów. Produkcja zostanie udostępniona na wybranych platformach VOD.

SEAT i CUPRA – zmiany w sieci salonów i serwisów

Sam CUPRA e-Garage spełniać będzie również ważne funkcje szkoleniowe dla CUPRA Masterów. Pierwsze spotkanie, w którym wzięło udział ponad 600 specjalistów marki, zostało zorganizowane 28 października. Według zapewnień przedstawicieli marki rozwiązanie to pozwoli na łatwiejsze i sprawniejsze przekazywanie wiedzy o dynamicznie rozwijającej się ofercie marki.



Stacjonarny salon w Polsce

Hiszpański producent planuje konsekwentnie rozwijać także format ekskluzywnych salonów stacjonarnych CUPRA. Pierwsze siedziby powstały w Mexico City oraz Hamburgu. Wśród priorytetowych rynków, na których ma pojawić się lokal marki, wymieniana jest Polska. Przewiduje się, że polski salon CUPRA może zostać otwarty w pierwszym półroczu 2021 roku.

Źródło: Cupra / SEAT



Redakcja

Recent Posts

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

1 dzień ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

1 dzień ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

2 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

2 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

2 dni ago

Volkswagen chce zdobyć nowych klientów w Chinach

Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…

3 dni ago