Marka przedstawia historyjki z nutką ironii, ale przede wszystkim zgodnie ze swoim przepełnionym adrenaliną charakterem. W dwóch humorystycznych filmach w głównych rolach występują samochody serii specjalnych: mocny Abarth 595 Monster Energy Yamaha i ekskluzywny Abarth 595 Scorpioneoro.
Wyprodukowane przez studio kreatywne Independent Ideas należące do Publicis Groupe, przed publikacją na portalach społecznościowych Abartha, filmy poprzedziły dwa teasery na Instagramie.
Dwie serie specjalne już odniosły sukces, o czym świadczy październikowy wynik, zaledwie miesiąc od ich premiery: jeden na cztery sprzedane modele Abartha to 595 Monster Energy Yamaha lub 595 Scorpioneoro.
Źródło: FCA
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…