Wiadomości

Toyota samochodową marką roku 2020

Największy brytyjski portal konsumencki Which? opublikował zwycięzców corocznych nagród Brand of the Year 2020. W kategorii marek motoryzacyjnych zwyciężyła Toyota. Konkurs opiera się na opiniach konsumentów oraz ekspertów, którzy podejmują decyzje na podstawie tysięcy testów. Toyota została doceniona w szczególności za niezawodność i łatwość prowadzenia swoich samochodów oraz jakość niskoemisyjnych napędów hybrydowych.

Nagroda Which? Car Brand of th Year 2020 jest konsekwencją bardzo wysokich wyników Toyoty w testach i rankingach magazynu Which? w tym roku. W sierpniu Toyota zajęła pierwsze miejsce wśród popularnych marek w rankingu niezawodności Which? Car. Ponadto aż 19 modeli marki otrzymało rekomendację Best Buy i pochwały za niezawodność, oszczędność paliwa, niską emisję spalin oraz łatwość prowadzenia.

Toyota nieustannie dominuje nad konkurencją poziomem niezawodności, co potwierdzają najwyższe noty w Which? Car Survey 2020. Firma konsekwentnie rozwija technologię hybrydową, która obecnie jest dostępna w niemal całej gamie samochodów marki. Ciągły rozwój napędów hybrydowych sprawił, że stały się one prawdziwą alternatywą dla silników Diesla, nawet przy prędkościach autostradowych. Co więcej, przy tak wysokiej jakości i niezawodności, samochody Toyoty pozostają stosunkowo przystępne cenowo, co oznacza, że marka ma potencjał, by być zdecydowanym faworytem przez wiele lat” – napisała redakcja Which? przy ogłoszeniu wyników.

Toyota Motor Europe wyprzedza rynek dzięki rosnącej popularności hybryd

„Portal Which? cieszy się międzynarodową renomą ze względu na niezależną, dokładną ocenę produktów i usług oraz na walkę o jakość i uczciwość wobec konsumentów. Jesteśmy niezmiernie dumni, że otrzymaliśmy nagrodę, która odzwierciedla zarówno jakość produkowanych przez nas pojazdów, jak i wysoki poziom usług, które świadczymy na rzecz naszych klientów, szczególnie w kontekście wyjątkowych warunków spowodowanych pandemią Covid-19. W obecnej sytuacji bardziej niż kiedykolwiek zaufanie konsumentów jest kluczowe dla powodzenia w biznesie, a dzięki staraniom sieci dealerskiej Toyoty oraz ogromnej sile naszego asortymentu – w szczególności samochodów hybrydowych – jesteśmy w stanie spełnić oczekiwania naszych klientów” – powiedział Mark Roden, dyrektor operacyjny Toyota UK.

Była to już 14. edycja nagród portalu Which? przyznawanych najlepszym firmom w Wielkiej Brytanii, które dokładają wszelkich starań, aby spełnić wymagania klientów. Zwycięzców wybiera panel ekspertów na podstawie wyników tysięcy testów produktów i opinii klientów.



Źródło: Toyota



Redakcja

Recent Posts

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

11 godzin ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

2 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

2 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

3 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

3 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

3 dni ago