Citroën kontynuuje swoją elektryczną ofensywę w 2020 roku w zakresie kompaktowych hatchbacków za pomocą dwóch modeli Nowego ë-C4 – 100% ëlectric oraz Nowego C4. Debiut stanowi nowy rozdział w historii kompaktowych hatchbacków, która rozpoczęła się w 1928 roku. Ta całkiem nowa generacja kompaktowego hatchbacka zmienia dotychczasowe reguły gry w segmencie.
Wzbogaca go o charakterystyczne dla Citroëna cechy: bryłę auta, inną niż wszystkie inne, w połączeniu z silnikiem w 100% elektrycznym, benzynowym lub wysokoprężnym. Niezrównany komfort samochodu jest zasługą programu Citroën Advanced Comfort®, uzupełnionego o ë-Comfort wersji elektrycznej.
Start kampanii reklamującej nowego Citroëna C4 to przede wszystkim wyrazista identyfikacja dźwiękowa: Oh Happy Day. Będzie to hymn nowej światowej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję Traction (BETC Group). Hymn ten przypomina emocje, które marka Citroën budzi w sercach ludzi od ponad 100 lat: wolność, pasję i radość życia.
Źródło: Citroën
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…