Wiadomości

Nowy Citroën C3 – energetyczna i kolorowa kampania z okazji premiery

Citroën C3 to prawdziwy bestseller, który sprzedał się w liczbie ponad 4,5 miliona egzemplarzy od 2002 roku. Nowy Citroën C3 powraca w tym roku i oferuje jeszcze więcej komfortu w doskonałym stylu. Poprzez zmiany wprowadzone w trzeciej generacji C3, marka umacnia gamę hatchbacków, która oferuje największą personalizację w tej kategorii. Dzięki szerokiej gamie kolorów nadwozia, elementów dachowych oraz wystroju wnętrza oferuje klientom aż 97 możliwych opcji personalizacji.

Citroën po raz kolejny we współpracy z agencją Traction (BETC Group) powraca na mały ekran dzięki nowej kampanii, której motywem przewodnim są kolory. Filmik pod tytułem „Nowy C3 – życie jest piękniejsze w kolorze” został nakręcony w stylu teledysku.

Citroën ë-SpaceTourer – już można składać zamówienia (polskie ceny)

Greg Ohrel, producent teledysków do piosenek „Makeba” Jain oraz „Basique” Orelsan, wyraża swój wyjątkowy styl poprzez łączenie kreatywnych przejść i efektów specjalnych. Kiedy Nowy Citroën C3 przejeżdża przez miasto, 97 różnych kombinacji kolorystycznych pojawia się przed widzem w zbliżeniach lub oddalających się planach różnych elementów: zmysłowych czerwonych ust młodej kobiety, okładki magazynu mangi a nawet podeszwy buta koszykarza. Tak wiele szans na odkrycie wszystkich możliwości personalizacji Nowego Citroëna C3. Ponieważ, jak wszyscy wiemy, życie jest piękniejsze w kolorze!

Źródło: Citroën





Redakcja

Recent Posts

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

12 godzin ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

12 godzin ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

2 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

2 dni ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

3 dni ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

4 dni ago