Kia Motors Corporation, główny partner Australian Open, ogłosiła przedłużenie o pięć lat dotychczasowej, wieloletniej współpracy sponsorskiej z tenisistą wszech czasów – Rafaelem Nadalem. Nowa umowa obejmuje również sesję szkoleniową, transmitowaną na żywo na oficjalnym profilu tenisisty na Facebooku.
– Kia dała fanom tenisa możliwość ćwiczenia z legendą tego sportu podczas interaktywnej sesji treningowej
– Szkolenie oznacza przedłużenie o pięć lat wieloletniej współpracy marki Kia z ambasadorem marki na świecie
Przedłużenie współpracy Kia Motors Corporation z Rafaelem Nadalem o 5 lat oznacza, że w sumie będzie ona trwała ponad 20 lat. Po raz pierwszy fenomenalny tenisista był sponsorowany przez hiszpański oddział marki Kia jako młody chłopak, w 2004 roku. Już dwa lata później, w wieku zaledwie 19 lat, Rafael Nadal został ambasadorem Kia Motors na świecie.
Transmisja na żywo była nadawana z Akademii Rafaela Nadala, która mieści się w jego rodzinnym mieście na Majorce. Przekaz na żywo odbywał się na kanale #GetRafaMoving. Miłośnicy tenisa i fani Nadala mieli wpływ na przebieg szkolenia. Dzięki emotikonom do wyboru mogli głosować na to, jakie zagrania najbardziej chcieliby zobaczyć w wykonaniu znanego tenisisty. Podczas wyjątkowego treningu Nadal zaprezentował szereg niesamowitych uderzeń.
Po zakończeniu szkolenia powiedział: „Fani są bez tenisa od miesięcy. Poza ćwiczeniami w mojej akademii nie byłem aktywny sportowo, więc sesja transmitowana na żywo naprawdę mi się podobała. Jej zorganizowanie było znakomitym pomysłem”.
„Kia towarzyszy mi odkąd skończyłem 17 lat. Koreańska marka odegrała i wciąż odgrywa ogromną rolę nie tylko w mojej zawodowej karierze, ale w życiu w ogóle. Nie mogę doczekać się tego, co przyniesie kolejne pięć lat naszej współpracy zarówno na boisku, jak i poza nim”.
Prezes i dyrektor generalny Kia Motors, Ho Sung Song, powiedział: „16-letnia współpraca z Rafaelem Nadalem zainspirowała miliony ludzi do gry w tenisa. W czasach, gdy potrzebuje on kontaktu z fanami bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, chcieliśmy zaangażować ich w jego trening i zachęcić do powrotu do grania. Cieszymy się, że przedłużamy współpracę z wyjątkowym sportowcem na kolejne pięć lat i już nie możemy doczekać się następnych inspirujących pomysłów”.
Transmisja na żywo ze szkolenia odbyła się na oficjalnym profilu Rafaela Nadala na Facebooku,Można ją znaleźć na kanałach społecznościowych marki.
Źródło: KIA
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…