Wiadomości

SKODA rozpoczyna jubileuszową kampanię z okazji 125-lecia marki

Od 125 lat” to nowa kampania marki, realizowana w ramach świętowania wyjątkowego jubileuszu, jakim jest 125. rocznica jej powstania. Celem kampanii jest ukazanie aut SKODY jako synonimów komfortu i bezpieczeństwa oraz szerokie zakomunikowanie specjalnej oferty przygotowanej dla klientów, na którą składają się m.in.: atrakcyjne ceny i formy finansowania oraz pakiety serwisowe i pogwarancyjne. Start kampanii zaplanowany jest na 18 maja 2020 roku.

W ciągu 125 lat marka zbudowała silną pozycję, zawsze wsłuchując się w głos swoich klientów. Na początku trzeciej dekady XXI wieku SKODA obecna jest na ponad 100 rynkach na całym świecie. Sukces marki od lat opiera się na oferowaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, dopasowanych do potrzeb szerokiego grona odbiorców. Producent nie spoczywa na laurach i konsekwentnie rozwija swoją ofertę, a także inwestuje w najnowsze technologie. Ponadto w ubiegłym roku marka odważnie wkroczyła w obszar napędów elektrycznych i hybrydowych, wprowadzając do oferty pierwsze modele, sygnowane symbolem iV. SKODA z rozmachem realizuje inwestycje w nowe technologie i stawia na rozwiązania przyszłości, które odpowiadają na zmieniające się tempo życia oraz rosnące wymagania klientów.

Najnowsza kampania SKODY jest wyrazem świętowania wyjątkowego jubileuszu i obejmuje m.in. specjalnie przygotowaną ofertę adresowaną do szerokiego grona klientów marki. W ramach oferty producent proponuje atrakcyjne ceny i formy finansowania, w tym nowość na polskim rynku – leasing konsumencki, a także gwarantuje dostępność od ręki szerokiej gamy modeli.

Skoda ENYAQ iV – elektryczny SUV już gotowy do drogi z polskimi akumulatorami i wersji RS 4×4

– SKODA już od 125 lat oferuje wszystko, co ważne. Nieprzerwanie utrzymujemy dynamiczne tempo rozwoju i powołujemy do życia innowacyjne projekty, dzięki którym zawsze jesteśmy blisko naszych klientów. Z okazji wyjątkowego jubileuszu 125-lecia marki SKODA chcemy podziękować klientom za wieloletnie zaufanie, dlatego przygotowaliśmy dla nich prezent w postaci specjalnej oferty na nasze samochody. Wierzymy, że wspólnie będziemy budować kolejne lata pełne sukcesów SKODY – komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu SKODA Polska.



Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu oraz w digitalu. Jej start zaplanowany jest na 18 maja 2020 roku. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.

Źródło: Skoda



Redakcja

Recent Posts

Toyota – lakier samochodowy zmieniający kolor

Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…

1 dzień ago

Volkswagen ID.7 Special Edition 77 kWh 286 KM – auto, które polubisz od pierwszego wejrzenia

Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…

1 dzień ago

Nowa Lancia Ypsilon będzie elektryczna, ale zachowa silnik benzynowy

„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…

1 dzień ago

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

2 dni ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

3 dni ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

4 dni ago