Wiadomości

MINI z nową kampanią – „Ogranicz kontakt do MINI”

W najnowszej kampanii komunikacyjnej „Ogranicz kontakt do MINI.” brytyjska marka zachęca klientów do kontaktu z przedstawicielami MINI za pośrednictwem kanałów zdalnych oraz do dbania o swoje bezpieczeństwo i pozostanie w domach. W ramach akcji rozszerzono zakres usług dostępnych dla kierowców bez konieczności fizycznej obecności w salonach. Akcja realizowana jest w kanałach social mediach MINI, na Facebooku i Instagramie oraz portalach horyzontalnych.

Z ostatnich badań przeprowadzonych przez 4A’s Research[1] wynika, że w czasie pandemii klientom zależy na kontakcie z markami, które znają i darzą zaufaniem. Konsumenci chcą otrzymywać informacje o działaniach podejmowanych na rzecz walki z koronawirusem (56% ankietowanych), ale nie oczekują od swoich ulubionych brandów wyłącznie takich informacji. Tylko 15% ankietowanych woli nie otrzymywać żadnych materiałów, a niemal połowa (43% ankietowanych) przyznaje, że brak przerw w komunikacji marek, które są im bliskie, jest dla nich pocieszający.

Od MINI, prosto z serca

Odpowiadając na potrzeby klientów, MINI zaprasza ich do kontaktu ze swoimi przedstawicielami za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji, takich jak: połączenie wideo, wiadomość e-mail lub SMS, czy rozmowa telefoniczna. Dzięki nim kierowcy mogą zamówić bezpłatną usługę Door 2 Door, obejrzeć online wybrane modele, poznać najlepsze oferty finansowania zakupu lub wynajmu pojazdu oraz podpisać niezbędne dokumenty na odległość. Jednocześnie MINI zwraca uwagę fanów brytyjskiej marki na ich bezpieczeństwo w trakcie epidemii. Ekspert miejskiej mobilności z segmentu premium namawia do pozostania w domach i zachowania bezpiecznego dystansu w przypadkach, gdy wyjście z domu jest konieczne.

Kampania „Ogranicz kontakt do MINI.” realizowana jest w social mediach marki. Posty z dedykowanymi grafikami publikowane są na kanałach MINI na Facebooku oraz Instagramie.

Nowe MINI John Cooper Works GP

Za kreację odpowiada Change Serviceplan, a za media Mediaplus oraz Initiative Media.

Źródło: BMW

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https/www.linkedin.com/company/bmwgroup/



Redakcja

Recent Posts

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

19 godzin ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

2 dni ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

3 dni ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

3 dni ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

4 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

4 dni ago