W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów w dobie pandemii, polski oddział Mitsubishi Motors wraz z siecią autoryzowanych salonów tej marki przygotował program o nazwie „Wirtualny Salon Mitsubishi”. Umożliwi on jeszcze lepsze zapoznanie się z ofertą i załatwienie formalności związanych z zakupem samochodu oraz akcesoriów bez wychodzenia z domu – za pośrednictwem internetu.
“Zgodnie z rozporządzeniami rządu Polacy spędzają teraz większość czasu w domu i internecie, ale samochody okazują się niezwykle pomocne i bezpieczne w tym trudnym okresie izolacji. Chcemy umożliwić klientom zapoznanie się z naszą ofertą, zakup pojazdu I skorzystanie z naszych usług w bezpieczny sposób dlatego otwieramy drzwi do naszych wirtualnych salonów.” – mówi Adam Męciński dyrektor generalny polskiego przedstawicielstwa MMC.
Dzięki wirtualnym salonom tradycyjne spotkania i rozmowy z klientami będą mogły odbywać się wyłącznie z wykorzystaniem systemu do komunikacji video, telefonu, maila I komunikatorów a wszelkie formalności związane z transakcją – umowa zakupu, finansowania, ubezpieczenia – będą załatwiane – przesyłane I podpisywane bez wychodzenia z domu. Klienci będą mieli możliwość przetestowania samochodu bez obecności handlowca a nowo kupiony, zdezynfekowany pojazd będzie na życzenie klienta dostarczany bezpośrednio do jego domu na lawecie. Dokumenty do rejestracji będą przekazywane klientom przez kurierów a dilerzy będą oferowali pomoc w rejestracji samochodu.
Klienci będą teraz mieli także do dyspozycji dużo większą liczbę wirtualnych narzędzi służących zapoznaniu się z modelami Mitsubishi. Najlepszym przykładem takich nowoczesnych rozwiązań jest wdrożone właśnie narzędzie “Digital presentation tool” https://digital-presentation.mitsubishi-motors.com https , dzięki któremu klienci mogą w łatwy sposób zapoznać się z wszystkimi zaletami nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV – opisuje ono w bardzo przystępny sposób cechy modelu, wyjaśnia i porównuje do konkurencji technologię PHEV Mitsubishi, napęd S-AWC, tryby jazdy, możliwości ładowania baterii i dostępność stacji ładowania, zasięg i związane z tym oszczędności. Kolejny zestaw informacji w cyfrowym wydaniu – w tym filmy edukacyjne, opis historii oraz zestaw najczęściej zadawanych pytań z odpowiedziami znajdziemy także na stronie: https://www.mitsubishi.pl/swiat-mitsubishi/technologia-phev oraz na witrynie w pełni poświęconej temu wyjątkowemu pojazdowi: https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev
Źródło: Mitsubishi
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…