Wiadomości

Kia uruchomiła internetowy salon samochodowy

Kia Motors Polska uruchomiła internetowy salon samochodowy, którego zasadniczą funkcją jest wideo rozmowa z doradcą marki Kia.Można się z nim skontaktować przez telefon lub za pośrednictwem poczty elektronicznej i innych narzędzi online. W ten sposób, bez wychodzenia z domu, w wirtualnym salonie można obejrzeć wszystkie modele i podczas prezentacji wideo poznać detale samochodu, którym jesteśmy zainteresowani, skonfigurować wyposażenie wybranego modelu oraz ustalić z przedstawicielem dealera szczegóły zakupu.

 Jeszcze długo prywatny samochód pozostanie najbezpieczniejszym środkiem transportu. Od teraz Kia umożliwia zakup auta bez wychodzenia z domu i z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Nabywcy nowych samochodów marki Kia mogą odbyć wirtualny spacer po jednym z salonów, obejrzeć oferowane modele i bliżej poznać ten wybrany, porozmawiać z doradcą, skonfigurować wyposażenie, wybrać silnik, kolor nadwozia i rodzaj tapicerki. Do wizyty w internetowym salonie samochodowym marki Kia i wideo rozmowy z doradcą wystarczy komputer, smartfon lub tablet z dostępem do internetu.

 

Wirtualny salon samochodowy marki Kia można odwiedzić za pośrednictwem strony  www.kia.pl, na której wystarczy kliknąć baner z napisem „Internetowy salon”.

W kolejnym kroku trzeba wypełnić krótki formularz, w którym wybiera się model i wskazuje preferowany salon marki Kia. Sprzedawca z wybranego salonu kontaktuje się z klientem i proponuje dogodny termin wideo rozmowy. Podczas niej można nie tylko zobaczyć samochody, które stoją w salonie, ale również obejrzeć szczegółową prezentację wybranego modelu.W trakcie prezentacji sprzedawca dokładnie pokaże i omówi wszystkie szczegóły auta –od możliwości systemu multimedialnego po bagażnik. Jeśli klient zainteresuje się innym samochodem, który jest w salonie, również będzie mógł go obejrzeć. Doradca nie tylko pomoże skonfigurować wersję wybranego modelu, ale także przedstawi szczegółowe warunki zakupu i opcje finansowania. Jeśli przedstawiona oferta spełnia oczekiwania, można umówić się ze sprzedawcą na dopełnienie formalności związanych z zakupem samochodu. Większość z nich również da się wykonać bez wychodzenia z domu. Nowe, zdezynfekowane auto zostanie dostarczone pod wskazany adres.



Internetowy salon marki Kia będzie doskonalony i wzbogacany o kolejne możliwości i udogodnienia. Klienci będą mogli z niego korzystać także po zakończeniu stanu zagrożenia epidemicznego.

Dla nabywców, którzy preferują tradycyjny kontakt z handlowcem salony i serwisy marki Kia są otwarte, przy zachowaniu dodatkowych środków sanitarnych i ochrony zdrowia.

#Zostanwdomu i odwiedź internetowy salon marki Kia.

Źródło: KIA



Redakcja

Recent Posts

Renault OpenR link – najbardziej intuicyjny system multimedialny

OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…

14 godzin ago

Mazda CX-60 na drogach i bezdrożach Maroka

Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…

2 dni ago

Ford Mustang – 60 lat dziedzictwa i ważna rola w popkulturze

Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…

3 dni ago

SEAT – najprostszy sposób na nowy samochód – wynajem długoterminowy

SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…

4 dni ago

Citroën Ami zmienia kolor i wprowadza nowe wersje z okazji czwartcy urodzin

Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz  nowy, ciemnobrązowy kolor…

5 dni ago

Alfa Romeo Junior – polskie ceny już od 129,6 tys. zł

Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…

6 dni ago