Categories: Wiadomości

Koronawirus – Audi: Nadal jesteśmy dla Was dostępni

W obecnej sytuacji, bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników salonów i serwisów Audi jest dla nas priorytetem. Marka z czterema pierścieniami w logo przygotowała zatem rozwiązania mające na celu zwiększenie naszego wspólnego bezpieczeństwa przy zachowaniu maksymalnego komfortu.

Salony i serwisy Audi w Polsce są nadal otwarte, ale stosuje się w nich procedury minimalizujące ilość kontaktów i zachowuje się dodatkowe środki bezpieczeństwa. Na bieżąco aktualizowane informacje na temat dostępności salonów i serwisów Audi oraz o usługach marki realizowanych bez konieczności wychodzenia z domu, znaleźć można w serwisie internetowym www.audi.pl

W ramach międzynarodowej akcji #AudiTogether marka z czterema pierścieniami
w logo uruchomiła specjalną stronę internetową https://www.audi.pl/pl/web/pl/strefa-klienta/trzymajmy-sie-razem.html, na której wszyscy klienci i użytkownicy Audi znaleźć mogą najważniejsze informacje dotyczące np. godzin otwarcia salonów i serwisów, wykonywania przeglądów serwisowych, zgłaszania usterek, otrzymania oferty na wybrany w konfiguratorze pojazd, wykonywania jazd testowych, czy informacji o zamówionym samochodzie.

„Cały czas pozostajemy do dyspozycji naszych klientów” – mówi Michał Bowsza, dyrektor marki Audi. „Nasze placówki są cały czas otwarte, jednak z uwagi na bezpieczeństwo zachęcamy do kontaktu online lub telefonicznego oraz skorzystania z usług door-to-door bez konieczności wychodzenia z domu.”



W trudnym dla wszystkich czasie pandemii Audi proponuje klientom pakiet usług nie wymagających wychodzenia z domu. W tzw. formule door-to-door zamówić można np. wybrane usługi serwisowe samochodu marki Audi – wyspecjalizowani pracownicy zabiorą spod domu klienta auto do serwisu, a po wykonanej usłudze odstawią je z powrotem. Wystarczy umówić się w wybranym serwisie Audi. W podobnej formule umówić się można również na jazdy testowe. Reprezentanci Audi przyjadą do klienta wybranym modelem i odbiorą go po 24 godzinach samodzielnego testowania. Więcej szczegółów na temat tych usług znaleźć można na https://www.audi.pl/pl/web/pl/strefa-klienta/trzymajmy-sie-razem.html

Źródło: Audi



Redakcja

Recent Posts

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

7 godzin ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

2 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

2 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

3 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

3 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

3 dni ago