Categories: Wiadomości

Marka Jeep® i poszukiwanie niespodzianek „Easter Eggs”

W okresie wielkanocnym powszechną tradycją jest dekorowanie jajek („Easter eggs”) i ukrywanie ich w najbardziej nieoczekiwanych zakątkach domu, by dzieci mogły przyłączyć się do ekscytujących poszukiwań skarbów. W ten sposób, dom i jego otoczenie ożywiają małe, atrakcyjne niespodzianki, które dostrzegą tylko najbardziej uważne oczy.

  • „Easter Eggs” to stylistyczne perełki ukryte przez projektantów w samochodach marki Jeep®, by zaskakiwać i zachwycać Klientów
  • „Easter Eggs” zwiększają pozytywne odczucia Klienta w odkrywaniu nowego samochodu
  • Ten dowód kreatywnej pasji stylistów potwierdza, że projektowanie modeli Jeepa jest również dobrą zabawą

Podobną tradycję ma marka Jeep®. „Easter Eggs” to nieodłączny element w procesie tworzenia każdego samochodu i wyjątkowa, wyróżniająca się cecha konstrukcyjna. „Easter Eggs” to motywy dekoracyjne, które styliści Jeepa ukrywają w projektowanych samochodach tak, by ich właściciele mogli cały czas je odnajdywać.

Projektanci „Easter Eggs dodają element zaskoczenia w poznawaniu nowego auta, dodatkowo zwiększając przyjemność jego odkrywania. Są dowodem kreatywnej pasji i potwierdzają, że tworzenie samochodów marki Jeep może być również dobrą zabawą.

Te ukryte stylistyczne perełki są wyjątkowe i nieoczekiwane, zmieniają się w zależności od modelu i mogą znajdować się zarówno na nadwoziu, jak i we wnętrzu.  Początkowo, „Easter Eggs”  były dodatkiem do grafiki umieszczanej na wybranej części pojazdu, ale z czasem stały się wyjątkowym elementem designu marki.



Często, dla podkreślenia korzeni w projektowaniu Jeepa, są to stylistyczne elementy przywołujące dziedzictwo Jeepa, na przykład siedmioszczelinową kratę wlotu powietrza lub kultowe modele, jak Wrangler. Innym razem, „Easter Eggs” czerpią inspirację z natury lub z ducha przygody. Nierzadko można je znaleźć w praktycznych miejscach, jak schowki, gdzie Klienci mogą odkrywać je podczas codziennego użytkowania samochodu.

Obecnie, tradycja ta jest kontynuowana w odniesieniu do każdego nowego modelu Jeepa. Już wkrótce, Klienci będą mieli okazję znaleźć „Easter Eggs” ukryte w modelach Jeep Renegade i Compass 4xe, które w najbliższym czasie zastaną wprowadzone na rynek.

Źródło: FCA



Redakcja

Recent Posts

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

15 godzin ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

16 godzin ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

2 dni ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

3 dni ago

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

4 dni ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

6 dni ago