Categories: Wiadomości

„Kia Promise” – w związku z pandemią koronawirusa marka przedłuża gwarancję na auta na całym świecie

Kia Motors Corporation ogłosiła początek akcji „Kia Promise” – globalnego programu przedłużenia gwarancji samochodów. Dzięki programowi „Kia Promise” klienci, którzy nie mogą przemieszczać się z powodu pandemii wirusa COVID-19, mogą być spokojni o przedłużenie gwarancji samochodu.

– Kia Motors Corporation przedłuża ochronę samochodów objętych gwarancją producenta, która wygasła lub miałyby wygasnąć między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku

– program „Kia Promise” przedłuża ochronę gwarancyjną w Polsce do czerwca 2020 roku; dzięki temu samochody klientów, którzy nie mogą pojawić się w serwisie w czasie trwania pandemii nie stracą gwarancji

– program obejmie około 500.000 samochodów marki Kia na świecie



Program „Kia Promise” obejmuje 142 kraje na świecie i wszystkie samochody objęte gwarancją, która wygasła lub wygasa między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku.Program dotyczy wszystkich krajów w Europie, w których Kia oferuje 7-letnią gwarancję lub do przebiegu 150.000 km. „Kia Promise” przedłuża gwarancję wszystkich kwalifikujących się aut do 30 czerwca 2020 roku.

Kia Motors szacuje, że na przedłużeniu gwarancji dzięki programowi „Kia Promise” skorzysta ponad 500.000 klientów na świecie.

Wiele krajów i firm podejmuje środki zapobiegawcze w celu przeciwdziałania skutkom pandemii wirusa COVID-19. Program „Kia Promise” jest jednym z nich i obejmuje również tych klientów, którzy nie są w stanie skorzystać z bezpłatnego serwisu (lub przeglądu opłaconego w ramach pakietu serwisowego,oferowanego przez markę Kia) z powodu ograniczenia w przemieszczaniu się, które obowiązuje w związku ze stanem epidemicznym.

Sangdae Kim, Wiceprezes i Dyrektor Działu Obsługi Klienta na świecie w Kia Motors Corporation, powiedział – „Przedłużając ochronę gwarancyjną samochodów należących do klientów, którzy mogą być dotknięci przez pandemię koronawirusa, Kia Motors ma nadzieję, że teraz będą oni mieli jeden powód mniej do zmartwień. Zależy nam na tym, aby w okresie kiedy zalecany jest dystans społeczny, rozwiązać wszelkie obawy naszych klientów, które dotyczą obsługi serwisowej”.

W najbliższych dniach pracownicy Kia Motors Polska drogą telefoniczną, mailową lub listownie skontaktują się ze wszystkimi klientami, którzy objęci są programem „Kia Promise” i udzielą im dodatkowych informacjami na jego temat.

Bezpieczeństwo, zdrowie i dobre samopoczucie klientów, partnerów biznesowych i pracowników są traktowane priorytetowo w Kia Motors Polska. Firma nadal ściśle monitoruje rozwój pandemii wirusa COVID-19 i nieustannie dąży do zapobiegania rozprzestrzenianiu się go w swoich obiektach, współpracując z odpowiednimi władzami oraz przestrzegając wszystkich określonych standardów.

Źródło: KIA

 



Redakcja

Recent Posts

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

13 godzin ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

2 dni ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

3 dni ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

3 dni ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

4 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

4 dni ago