Categories: Wiadomości

Mitsubishi – nowy program zobowiązań serwisowych

Przez ponad 45 lat, 7,3 mln europejskich klientów * przekonało się o niezawodności pojazdów Mitsubishi Motors, od oryginalnego Lancera z 1975 roku, po dzisiejszego lidera rynku hybryd plug-in, Outlandera PHEV, a w międzyczasie modele Pajero, L200, Galant, Colt czy Space Star, z których kilka milionów w całym regionie wciąż pozostaje w codziennym użytkowaniu.

Spokój ducha klientów, będący bezpośrednim skutkiem 150-letniej** tradycji inżynieryjnej Mitsubishi, stał się ważnym powodem zakupu pojazdu Mitsubishi Motors przez wielu Europejczyków.

W oparciu o swą ekspercką wiedzę i reputację marki Mitsubishi Motors Europe (MME) zdecydowało się sformalizować swoje zaangażowanie i obietnice poprzez nowy program – ”Mitsubishi Service Commitment – MSC” (zobowiązanie serwisowe Mitsubishi) .

Program MSC obejmuje wszystkie pojazdy Mitsubishi Motors, zarejestrowane na terytorium MME od 1 stycznia 2020 roku i ma na celu połączenie i rozszerzenie obecnej oferty posprzedażnej MME bez dodatkowych kosztów.



– Warto przypomnieć, że MMC była pierwszą japońską marką, która w 2015 roku zaoferowała w Europie 5-letnią gwarancję producenta.

– Będąca wciąż rzadkością, 5-letnia gwarancja obejmuje teraz wszystkie oryginalne akcesoria oferowane przez Mitsubishi Motors Europe – i jest to pierwszy taki program w branży.

– Równolegle świadczona jest oczywiście 5-letnia „Pomoc Drogowa Mitsubishi” MAP (Mitsubishi Roadside Assistance).

Ponadto, w programie Zobowiązań Serwisowych Mitsubishi znalazła się nowa „Bezpłatna Kontrola Stanu Pojazdu” (w Polsce w drugim kwartale 2020 roku).

Komentując tę nową inicjatywę, Eric Wepierre, prezes i dyrektor generalny MME, powiedział: „Od samego początku zobowiązaliśmy się do zapewnienia najwyższej jakości naszym europejskim klientom. Zaawansowana inżynieria MMC pociągnęła za sobą doskonałą reputację idącą za niezawodnością wszystkich naszych samochodów podczas eksploatacji”.

„Dziś, dzięki naszemu nowemu programowi MME Mitsubishi Service Commitment, zamierzamy wznieść doświadczenia klientów z Mitsubishi na wyższy poziom, oferując nowe unikalne usługi i wzmacniając tak ważną więź pomiędzy klientem, sprzedawcą i marką” – dodał.

Na zakończenie podkreślił: „To również obietnica, którą zawdzięczamy sile marki Mitsubishi w przełomowym roku jej jubileuszu”.

Źródło: Mitsubishi



Redakcja

Recent Posts

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

21 godzin ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

2 dni ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

3 dni ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

3 dni ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

4 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

4 dni ago