Największe europejskie targi motoryzacyjne Internationale Automobil-Ausstellung, które od prawie 70 lat odbywały się we Frankfurcie nad Menem przechodzą do historii. W ostatnich latach zmniejszała się liczba wystawców oraz odnotowywano coraz większy spadek zainteresowania zwiedzających.
Podczas ubiegłorocznej edycji IAA odnotowano spadek odwiedzających prawie o 30 proc. Dodatkowo frankfurckie targi były miejscem nasilających się protestów ekologów, którzy oskarżają branżę o nadmierne emisje CO2. W 2019 roku wygasła też umowa niemieckie stowarzyszenie przemysłu motoryzacyjnego VDA z firmą zarządzającą obszarem targowym we Frankfurcie. Dzięki temu możliwe było wytypowanie nowego gospodarza.
Pierwotnie brane były pod uwagę trzy lokalizacje – Berlin, Hamburg i Monachium. Z najnowszych informacji wynika, iż IAA przeniesie się do Monachium.
Natomiast nie odwołano 68. IAA Nutzfahrzeuge (targi pojazdów użytkowych), które mają się odbyć w dniach 24-30 września w Hannowerze.
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…