Sto lat po pierwszej wyprawie samochodowej przez Saharę, Citroën podejmuje nowe wyzwanie, chcąc powtórzyć ten wyczyn w trybie elektrycznym pod hasłem „Ë.POPÉE”. Projekt o znaczeniu ludzkim i technologicznym, został zaplanowany na setną rocznicę pierwszej wyprawy: od 19 grudnia 2022 roku do 7 stycznia 2023 roku i będzie służył promowaniu innowacyjnej i zrównoważonej mobilności.
Ten sam cel, ta sama odwaga, te same ambicje. Celem nie będzie wyścig na czas, ale jak zawsze przygoda za kierownicą trzech rodzajów pojazdów, które symbolizują przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. W wyprawie udział wezmą:
• Dwie repliki pojazdów półgąsienicowych z pierwszej wyprawy: Złoty Skarabeusz i Srebrny Półksiężyc,
• Seryjne samochody elektryczne z gamy modeli Citroën na 2022 rok w charakterze pojazdów serwisowych,
• W 100% elektryczny, futurystyczny model koncepcyjny.
Źródło: Citroën
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…