Polscy klienci salonów Mitsubishi Motors zarejestrowali w minionym roku aż o niemal 16% więcej samochodów spod znaku Trzech Diamentów. Japońska marka, będąca ekspertem w konstruowaniu samochodów typu SUV i światowym pionierem elektomobilności, notuje nieprzerwany wzrost sprzedaży w Polsce już od 2 lat.
To był dobry rok
Polacy zarejestrowali w ubiegłym roku 6471 samochodów Mitsubishi – o 15,5% więcej, niż w 2018 roku. Najpopularniejszym modelem spod znaku Trzech Diamentów był debiutujący ubiegłej jesieni, kompaktowy SUV Mitsubishi ASX, który trafił aż do 2792 nabywców, notując blisko 29% wzrost sprzedaży. Drugim najpopularniejszym modelem Mitsubishi pozostał rodzinny SUV Outlander, na zakup którego zdecydowało się 1695 nabywców, co oznacza blisko 12% lepszy rezultat, niż w poprzednim roku. Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży należy do niezwykle lubianego SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross – przekonał on do siebie 1137 klientów. Wprowadzony do sprzedaży wiosną 2018 roku miejski model Mitsubishi Space Star zdobył 572 klientów, co oznacza aż 55% wzrost sprzedaży a nowy model pickupa Mitsubishi L200, który trafił do salonów jesienią ubiegłego roku skłonił do zakupu 230 klientów notując rezultat o 10% lepszy, niż w przed rokiem.
„Taki rezultat to dla nas wielka nagroda i dowód na to, że klienci doceniają kilkudziesięcioletnie doświadczenie Mitsubishi w tworzeniu SUV-ów a także coraz wyższy poziom obsługi w salonach.„ – podsumowuje Yasuyuki Oyama – prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
2020 rokiem wielu premier Mitsubishi
Rozpoczęty właśnie rok przyniesie istotne zmiany na motoryzacyjnym rynku, związane z nowymi, zaostrzonymi normami emisji CO2. Firma Mitsubishi Motors jako pionier elektromobilności jest dobrze przygotowana na nadejście niskoemisyjnej rewolucji. MMC może pochwalić się 50-letnim doświadczeniem w konstruowaniu aut elektrycznych i wprowadzeniem na rynek pierwszego masowo produkowanego pojazdu z napędem elektrycznym – Mitsubishi i-MiEV. Zaprezentowany w 2013 roku pierwszy na świecie SUV z elektrycznym napędem 4×4 i doładowaniem zewnętrznym – Mitsubishi Outlander PHEV – jest obecnie światowym i europejskim bestselerem wśród aut PHEV.
„W 2020 roku nie zwolnimy tempa – już niebawem wprowadzimy na rynek słynny model Mitsubishi Outlander PHEV 2020 a w ciągu całego roku planujemy aż 3 premiery i kilka nowych, specjalnych wersji obecnych modeli.” – podkreśla Yasuyuki Oyama.
Sieć autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors w Polsce tworzy obecnie 28 punktów sprzedaży i 41 stacji serwisowych, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1100 osób.
Źródło: Mitsubishi
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…