Dwa modele segmentu kei cars: eK X (wymawiany eK cross) i eK Wagon otrzymały tytuł Japońskiego Samochodu Roku 2019-2020 w kategorii Mała Mobilność. Koncern Mitsubishi Motors wygrał w tej kategorii po raz pierwszy.
Po raz pierwszy od sześciu lat firma MMC zdobyła nagrodę Samochodu Roku w Japonii od czasu Mitsubishi Outlandera PHEV – elektrycznej hybrydy, która w tym konkursie otrzymała nagrodę w kategorii Innowacja 2013-2014.
O konkursie Car of the Year (COTY) Japonia 2019-2020
Laureatów 40. edycji konkursu Car of the Year Japan wybierano spośród modeli japońskich, wprowadzonych na rynek krajowy w okresie od 1 listopada 2018 r. do 31 października 2019 r. 7 listopada wybrano dziesiątkę finalistów, a po próbach testowych, 26 listopada jurorzy COTY oddali głosy w każdej z kategorii. Zwycięzców ogłoszono 6 grudnia. Oprócz kategorii głównej Samochód Roku, wybierano Importowany Samochód Roku, Innowacyjność (samochód korzystający z innowacyjnych technologii, takich jak przyjazność dla środowiska i bezpieczeństwo), w kategorii Emocje (samochód budzący emocje doskonałą stylistyką i oferujący najlepsze wrażenia z jazdy), przyznano także nagrodę w kategorii Small Mobility – Mała Mobilność (samochód segmentu Kei, w tym ultrakompaktowy pojazd przyszłości).
Źródło: Mitsubishi
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…