Wraz z debiutem samochodu CUPRA Ateca hiszpański producent otworzył pierwszy na świecie salon sprzedaży swojej drugiej marki. Zlokalizowany jest on w ekskluzywnej części Mexico City.
To ważny rynek dla hiszpańskiego producenta. Tym bardziej, że w 2018 roku jeden z trzech sprzedanych egzemplarzy modelu SEAT Leon, jeden był zamawiany w wersji CUPRA. Obecnie przyszedł czas na sprzedaż pod własną marką CUPRA.
Źródło: SEAT
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…