Nieprzypadkowo jednym z najpopularniejszych w Polsce modeli w segmencie kompaktowych crossoverów jest Nissan Qashqai. Dynamiczny charakter złagodzony eleganckimi dodatkami kusi i puszcza oko do kierowców nie tylko na ulicach miast. Szczególnie jeśli mówimy o najnowszej wersji N‑Style.
Trudno nie obejrzeć się za tym stylowym łobuzem, który śmiało poczyna sobie nie tylko w miejskich zaułkach. Charakterystyczna osłona chłodnicy w kształcie litery V, dynamiczne reflektory w kształcie bumerangu i „przymrużone” tylne światła Nissana Qashqai natychmiast rzucają się w oczy. A 18-calowe designerskie felgi ze stopu metali lekkich dodają mu powagi i elegancji. Zwłaszcza, że Nissan Qashqai N-Style wygrywa z konkurencją mocniejszym silnikiem bazowym – 140 KM w benzynie i większym prześwitem 180 mm.
Nowa wzbogacona wersja N-Style wprowadza zmiany nie tylko w designie, ale też w wyposażeniu. Model oparty będzie na wersji Acenta we wszystkich wersjach silnikowych, ale z kilkoma dodatkowymi opcjami wyposażenia zewnętrznego. Co N-Style proponuje w wersji podstawowej? Przede wszystkim wspomniane wcześniej 18’’ felgi, przyciemniane szyby, relingi dachowe, przednie lampy przeciwmgłowe w chromowanych oprawach oraz elektrycznie składane lusterka.
W wyposażeniu wnętrza można znaleźć: dwustrefową automatyczną klimatyzację, system NissanConnect z 7-calowy ekranem dotykowym kompatybilnym z Android Auto i Apple CarPlay, system audio z 6 głośnikami, regulację wysokości fotela kierowcy i pasażera, skórzaną kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów oraz automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu.
Tak bogate wyposażenie nie oznacza jednak, że cena stanie się nieprzystępna. Wręcz przeciwnie. Wersja N-Style została stworzona, aby pozycjonować model Qashqai w bardziej atrakcyjnej wersji wyposażenia przy praktycznie niezmienionej cenie. Można go kupić w cenie promocyjnej już od 89 790 zł, podczas gdy wartość rynkowa powyższego wyposażenia jest znacznie wyższa.
– Wersja N-Style to nowa oferta Nissana Qashqai, która z powodzeniem będzie konkurowała z popularnymi wersjami innych marek w tym segmencie. Nabywcy bestsellerowego crossovera Nissana będą mogli też dodatkowo wybrać wyposażenie opcjonalne zgodnie z obowiązującym cennikiem, w które wchodzi pakiet zimowy czyli podgrzewane przednie siedzenia oraz ogrzewana przednia szyba, a także lakier w wariancie perłowym lub metalizowanym. Wszystko to w najnowszej jesiennej ofercie marki” – mówi Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.
OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…
Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…
Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…