Po niejasnej sytuacji w Turcji wciąż w grze jest lokalizacja nowej fabryki koncernu Volkswagen. Nowe rozmowy z niemieckim koncernem rozpoczęli przedstawiciele rządu Rumunii.
Wszystko wskazuje na to, iż Volkswagen nie zdecyduje się na budowę nowej fabryki samochodów w Turcji. Wcześniej wśród potencjalnych kandydatów była m.in. Bułgaria, która także ponownie wyraziła swoje zainteresowanie oraz Serbia. Zarówno w Rumunii jak i Bułgarii nie ma problemów z pracownikami, których pensje są konkurencyjne.
Rząd Bułgarii zapowiedział zwiększenie ulg dla inwestora. Wówczas subwencje dla Volkswagena mogłyby osiągnąć nawet 260 mln euro, gdy dla porównania poprzednio oferowano 135 mln euro.
Nowa fabryka koncernu Volkswagen ma produkować 300 tys. aut rocznie i zatrudniać przynajmniej 4 tys. pracowników. Budowa miałaby się rozpocząć pod koniec 2020 roku, a produkcja powinna ruszyć w 2022 roku.
Toyota Yaris jest modelem globalnym, produkowanym na całym świecie. Produkcja auta rozpoczęła się w styczniu…
California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…