„Kia Promise” – w związku z pandemią koronawirusa marka ponownie przedłuża gwarancję na auta na całym świecie

Kia Motors Corporation ogłosiła przedłużenie akcji „Kia Promise” – globalnego programu przedłużenia gwarancji samochodów. Dzięki programowi „Kia Promise” klienci, którzy nie mogą przemieszczać się z powodu pandemii wirusa COVID-19, mogą być spokojni o gwarancję samochodu.

Kia Motors Corporation przedłuża ochronę samochodów objętych gwarancją producenta, która wygasła lub miałyby wygasnąć między 1 lutego a 31 maja 2020 roku

– program „Kia Promise” przedłuża ochronę gwarancyjną w Polsce do 30 czerwca 2020 roku; dzięki temu samochody klientów, którzy nie mogą pojawić się w serwisie w czasie trwania pandemii nie stracą gwarancji

Program „Kia Promise” obejmuje 142 kraje na świecie i wszystkie samochody objęte gwarancją, która wygasła lub wygasa między 1 lutego a 31 maja 2020 roku.Program dotyczy wszystkich krajów w Europie, w których Kia oferuje 7-letnią gwarancję lub do przebiegu 150.000 km. „Kia Promise” przedłuża gwarancję wszystkich kwalifikujących się aut do 30 czerwca 2020 roku.

Kia uruchomiła internetowy salon samochodowy

Wiele krajów i firm podejmuje środki zapobiegawcze w celu przeciwdziałania skutkom pandemii wirusa COVID-19. Program „Kia Promise” jest jednym z nich i obejmuje również tych klientów, którzy nie są w stanie skorzystać z bezpłatnego serwisu (lub przeglądu opłaconego w ramach pakietu serwisowego,oferowanego przez markę Kia) z powodu ograniczenia w przemieszczaniu się, które obowiązuje w związku ze stanem epidemicznym.

Bezpieczeństwo, zdrowie i dobre samopoczucie klientów, partnerów biznesowych i pracowników są traktowane priorytetowo w Kia Motors Polska. Firma nadal ściśle monitoruje rozwój pandemii wirusa COVID-19 i nieustannie dąży do zapobiegania rozprzestrzenianiu się go w swoich obiektach, współpracując z odpowiednimi władzami oraz przestrzegając wszystkich określonych standardów.

Źródło: KIA