Fiat 500 i Panda Hybrid z pakietem ochronnym D-Fence: większa dbałość o środowisko i higienę w kabinie pasażerskiej

4 maja 2020 roku był doniosłym dniem dla Włoch, które ponownie „odpalają silniki”. Mieszkańcy:  kobiety i mężczyźni udowodnili, że są motorem narodu. Teraz, wszyscy razem, w ślad z Włochami, startujemy na nowo, od włoskich produktów. Marka Fiat jest gotowa przyczynić się do tego otwarcia tym, co potrafi robić najlepiej, oferując demokratyczną mobilność i zwracając coraz baczniejszą uwagę na dobre samopoczucie kierowcy i pasażerów.

„Fiat chce być aktywną i zachęcającą do działań częścią tego etapu, poprzez swoje najbardziej kultowe i najlepiej sprzedawane samochody, modele Panda i 500, które wnoszą piękno, kolor i pozytywną energię na nasze drogi – powiedział Olivier François, prezes Fiat Brand Global oraz dyrektor ds. marketingu FCA podczas konferencji prasowej online 4 maja we Włoszech – „A teraz postanowiliśmy pójść o krok dalej, oferując dwa nowe produkty: pakiet ochronny D-Fence wybrany przez Mopar oraz specjalne finansowanie opracowane wraz z FCA Bank. Ponieważ samochody będą oferowały jeszcze większe niż do tej pory możliwości dbania o dobro tych, którzy z nich korzystają i będą odgrywały jeszcze ważniejszą rolę w mobilności przyszłości w mieście”.

Pakiet ochronny D-Fence – większa dbałość o indywidualne samopoczucie kierowcy.
Dostępny w całej gamie Fiata, nowy pakiet ochronny D-Fence, którego nazwa powstała z połączenia litery „D” jak „Drive”, ze słowem „Fence” (ang. „ogrodzenie”), spełnia najbardziej aktualną potrzebę zwrócenia uwagi, w aktywny sposób i w każdej sytuacji, na dobre samopoczucie kierowcy i pasażerów. Pakiet D-Fence pomaga chronić i dezynfekować wnętrze samochodu, zapewniając komfort podróżowania.Pakiet ochronny D-Fence składa się z trzech elementów wybranych przez Mopar (marka Grupy FCA obejmująca usługi serwisowe, części zamienne i akcesoria oraz wszechstronną obsługę Klientów FCA), które stosowane razem pomagają dbać o czystość i higienę w kabinie samochodu.

  • Pierwszy element to filtr kabinowy wysokociśnieniowy z grupy produktów Premium, zapobiegający przenikaniu zanieczyszczeń z zewnątrz: blokuje drobne cząsteczki i pochłania 100% alergenów, a także zmniejsza o 98% tworzenie się pleśni i bakterii. Filtr kabinowy, umieszczony między wlotem powietrza a kabiną, oczyszcza strumień powietrza napływającego z zewnątrz do systemu klimatyzacji i wentylacji.
  • Drugi element to oczyszczacz powietrza, który umieszczany jest w kabinie samochodu, ale ponieważ jest to urządzenie przenośne, może być wykorzystywany również w domu. Wyposażony w filtr HEPA, oczyszcza powietrze w kabinie, filtrując je i zatrzymując mikrocząsteczki, jak pyłki i bakterie.
  • Trzecim elementem wchodzącym w skład pakietu ochronnego D-Fence jest mała i bardzo skuteczna lampa UV CLEANER, usuwająca aż do 99% bakterii znajdujących się na powierzchniach i pomagająca zdezynfekować wszystkie najczęściej dotykane elementy w kabinie samochodu, jak kierownica, gałka dźwigni zmiany biegów i fotele.

Budżet domowy w centrum uwagi

Na tym etapie ożywienia gospodarki, w Polsce Fiat we współpracy z FCA Bank oraz Leasys, proponują produkty finansowe idealnie wpasowujące się w potrzeby Klientów. Najnowsza oferta ODBIERZ TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ tj. usługa wynajmu z pierwszą płatnością po 60 dniach lub kredyt i leasing z pierwszą płatnością dopiero w 2021 roku, pozwoli Klientom swobodnie podjąć decyzje zakupowe, nie obciążając budżetu domowego/firmowego ani teraz podczas przestoju gospodarczego, ani zaraz po powrocie do nowej „normalności”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup Pandy i 500 Hybrid i będą chcieli spłacać finansowanie bez odroczenia płatności w czasie, mogą skorzystać z pełnej, atrakcyjnej oferty przygotowanej wspólnie ze spółkami finansowymi Grupy, FCA Bankiem i Leasys, zakładającej bardzo niskie oprocentowanie i niskie miesięczne koszty, m.in.:

  • Kredyt Prawdziwe 0% (dla osób fizycznych i przedsiębiorców)/Leasing 100% (dla przedsiębiorców) – dedykowane finansowaniu Fiata 500,
  • Kredyt (dla osób fizycznych i przedsiębiorców)/Leasing 4U (dla przedsiębiorców) – dedykowane finansowaniu Fiata Panda,
  • Abonament Panda i 500 Hybrid za 610 zł netto miesięcznie dla przedsiębiorców.

Bezpieczne finansowanie

Każdy z Klientów, w ramach jednej raty kredytu/leasingu, może skorzystać atrakcyjnej oferty ubezpieczenia Bezpieczny Kredyt/Leasing lub GAP, których bogaty zakres zabezpieczy zarówno Klienta, jak i jego bliskich – jest to szczególnie ważne w obecnym trudnym czasie pandemii i może stanowić dodatkowy walor negocjacyjny podczas rozmów z Klientem.

Ubezpieczenie Bezpieczny Kredyt/Leasing

Przypominamy, że ubezpieczenie „Bezpieczny Kredyt/Leasing” obejmuje: osoby fizyczne zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz osoby prowadzące indywidualną działalność gospodarczą (IDG).
Z trzech dostępnych wariantów ubezpieczenia, opcja Turbo jest najszerzej pokrywającą spłatę rat w przypadku:

  • niezdolności do pracy,
  • utraty pracy lub hospitalizacji, które stosuje się zamiennie w zależności od statusu ubezpieczonego w dniu zajścia zdarzenia,
  • zgonu z każdej przyczyny.

Ubezpieczenie Bezpieczny Kredyt/Leasing zapewnia spłatę pozostałych do spłaty rat kapitałowych od momentu zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego (niezdolność do pracy, zgon).
W przypadku utraty pracy/hospitalizacji ubezpieczenie zapewnia spłatę maksymalnie 6 rat w przypadku jednego zdarzenia i nie więcej niż 12 rat w całym okresie ubezpieczenia.
Ubezpieczenie, w każdym wariancie zawiera bardzo szeroki zakres tzw. MediPlan (Assistance medycznego, w tym pomoc opiekuńcza, dostarczenie środków medycznych, spożywczych a także korepetycje dla dzieci), który idealnie wpisuje się w potrzeby Klienta w obecnym czasie.

Ubezpieczenie Straty Finansowej GAP

Ubezpieczenie GAP to ubezpieczenie od straty finansowej, w przypadku utraty samochodu, w wyniku szkody całkowitej na skutek wypadku lub jego kradzieży – w przypadku zajścia zdarzenia Klient nie musi martwić się o pozyskanie środków na zakup nowego auta.

Jeszcze większa dbałość o środowisko

Aby odpowiedzieć na potrzeby coraz bardziej zrównoważonej mobilności miejskiej, Fiat wkracza w fazę ożywienia gospodarki u boku swoich najbardziej reprezentatywnych i najlepiej sprzedawanych modeli w segmencie samochodów miejskich: Pandy, bestsellera we Włoszech, oraz 500, najlepiej sprzedającego się samochodu FCA w Europie. Bohaterkami ożywienia są najnowsza wersja Panda i 500 Hybrid, które, dzięki zastosowaniu technologii Mild Hybrid, redukują zużycie paliwa i emisję CO2 średnio o 30%, w stosunku do wersji benzynowych i mogą oferować ulgi podatkowe i ułatwienia dla użytkowników samochodów niskoemisyjnych.

Pakiet ochronny D-Fence będzie wprowadzany we wszystkich modelach Fiata

Spółki finansowe Grupy FCA też nie pozostają w tyle, z dbałości o środowisko naturalne oraz mając na uwadze obecną sytuację spowodowaną COVID-19, każdy z Klientów zainteresowany wsparciem zakupu Pandy i 500 Hybrid atrakcyjną ofertą finansową FCA Bank i Leasys, może sfinansować zakup wymarzonego Fiata zupełnie zdalnie, bez wychodzenia z domu! Wszystkie czynności począwszy od wyboru samochodu po jego sfinansowanie odbywają się cyfrowo.

Ponadto po uruchomieniu kredytu/leasingu Klienci mogą korzystać z Portali Klienta zawierających szereg udogodnień. Klient ma stały dostęp do danych umowy: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, bez wychodzenia z domu, na komputerze, tablecie lub smartfonie! Poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta, Klienci mają możliwość m.in pobrania faktur leasingowych (Klienci Leasys); elektronicznego składania wniosków, weryfikacji statusu płatności i zmiany danych w umowie, oszczędzając czas i pieniądze przeznaczane na papier i opłacenie przesyłek pocztowych.

„Popolo di Panda” i „Reasons”, dwa wyjątkowe spoty reklamowe w związku z ożywieniem gospodarczym we Włoszech i w Europie

Pakiet ochronny D-Fence jest prezentowany w ramach kampanii komunikacyjnej składającej się z serii sugestywnych filmów pokazujących jak Włosi, oraz pozostała część Europy, z jeszcze większą determinacją i zaangażowaniem powracają do normalności. Pierwszy film, dostępny na YouTube i innych kanałach społecznościowych Fiata, został przygotowany dla rynku włoskiego i jest poświęcony „Narodowi Pandy” („Popolo di Panda”). Społeczność pasjonatów Pandy w tym roku świętuje 40. urodziny kultowego modelu Fiata, samochodu, który towarzyszył mieszkańcom Belpaese (dosł. „pięknego kraju”), jak poetycko określa się Włochy,  w wielu wydarzeniach zarówno tych radosnych, jak i trudnych, zawsze podążając z duchem czasów.

Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, dzięki wersjom z napędem hybrydowym oraz pakietowi ochronnemu D-Fence, spot reklamowy zachęca, by wspólnie rozpocząć wielki powrót, w myśl hasła: Startujemy od Włoch, startujemy od włoskich produktów”.

Fiat Ducato w specjalnej ofercie dla firm kurierskich

Natomiast bohaterami drugiego spotu reklamowego „Reasons”, o charakterze bardziej europejskim, są kultowe modele 500 i Panda, które wyposażone w technologię hybrydową i pakiet ochronny D-Fence, pozwalają powrócić do normalności, zwracając szczególną uwagę na komfort i wydatki kierowcy.
Kampanię komunikacyjną przygotowała agencja kreatywna  Leo Burnett w Turynie, we współpracy  z domem produkcyjnym Prodigious w Turynie i agencją mediową Starcom.

Nota prawna dla Kredytu Prawdziwe 0%: Kredytodawca: FCA Bank S.p.A. prowadzący na terytorium RP działalność za pośrednictwem oddziału FCA Bank S.p.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce. Przykład reprezentatywny dla samochodu w cenie 51 429,00 zł brutto: wpłata własna: 26 228,78 zł, okres kredytu: 36 miesięcy, 36 miesięcznych rat: 700,01 zł; stopa procentowa zmienna: 0,00 %, Rzeczywista roczna stopa oprocentowania: 3,50%, całkowita kwota kredytu: 25 200,21 zł  (bez kredytowanych kosztów), całkowity koszt kredytu: 1 362,66 zł , całkowita kwota do zapłaty 25 200,21 zł. Obowiązkowe AC lub Bezpieczny Kredyt. Wyliczenie na dzień 06.02.2020r.  Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Rzeczywisty wygląd i cechy pojazdu mogą się różnić od prezentowanych w materiale reklamowym. Przyznanie kredytu uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego kredytobiorcy. Szczegóły dotyczące oferty kredytowej i ubezpieczeniowej w salonach grupy FCA oraz na www.fcabank.pl.

Bank FCA

FCA Bank S.p.A. koncentruje się głównie na finansowaniu samochodów spełniając wszystkie wymagania mobilności dzięki wsparciu Leasys S.p.A., która jest spółką należącą do FCA Bank. Bank jest spółką joint venture pomiędzy FCA Italy S.p.A., która jest częścią Fiat Chrysler Automobiles N.V., światowego producenta samochodów, Crédit Agricole Consumer Finance, firmy należącej do Crédit Agricole Group, lidera w dziedzinie kredytów konsumenckich. Firma dostarcza produkty finansowe wspierające sprzedaż prestiżowych marek samochodów we Włoszech i Europie. Programy kredytów, leasingu, wynajmu i finansowania mobilności oferowane przez FCA Bank S.p.A. zaprojektowane są specjalnie dla sieci sprzedaży, dla klientów prywatnych i firmowych. FCA Bank S.p.A. obecny jest w 17 krajach europejskich i Maroku bezpośrednio lub za pośrednictwem swoich oddziałów. Na dzień 31 grudnia 2019 r. FCA Bank posiadał portfel kredytowy o wartości około 32 mld euro. W Polsce FCA Bank S.p.A. reprezentuje FCA Bank S.p.A. S.A. Oddział w Polsce. W ofercie Oddziału znajdują się liczne oferty kredytów promocyjnych oraz ubezpieczenia spłaty kredytu i ubezpieczenie GAP oferowane we współpracy z AXA Partners.
Więcej informacji: www.fcabankgroup.com

Leasys

Leasys SpA, utworzona we wrześniu 2001 r., jest spółką należącą w 100% FCA Bank Group, która jest równorzędną spółką joint venture FCA Italy SpA i Crédit Agricole Consumer Finance. Leasys oferuje kompletny i innowacyjny system usług mobilności dla osób prywatnych, grup zawodowych i przedsiębiorców: od wynajmu krótko, średnio i długoterminowego po usługi peer-to-peer-car za pośrednictwem platformy U Go i I-Link. Leasys CarCloud, pierwsza włoska usługa subskrypcji samochodów, została uruchomiona pod koniec 2019 roku. Lokalna marka Clickar ma dobrą pozycję wśród wiodących włoskich internetowych sprzedawców samochodów używanych dla klientów indywidualnych, grup zawodowych i przedsiębiorców. Leasys z siedzibą we Włoszech rozpoczął proces rozwoju międzynarodowego w 2017 roku, otwierając wiele biur w całej Europie: firma działa w Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Holandii i Polsce, zarządzając flotą ponad 300 000 pojazdów. Uruchomione w czerwcu 2019 r. Sklepy mobilności Leasys mają już oddolną obecność fizyczną w całych Włoszech. Sklepy te, które umożliwiają klientom dostęp do wszystkich usług mobilności świadczonych przez Leasys, będą wkrótce dostępne w każdym kraju europejskim obsługiwanym przez firmę. W Polsce spółkę Leasys SpA reprezentuje Leasys Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Poza usługami wynajmu w ofercie znajdują się usługi leasingowe.
Więcej informacji: www.leasys.com

Źródło: FCA